om att umgås med rätt vänner


Något jag har insett är att det bästa sättet att vara lycklig och må bra på är att umgås med dom männsikor som man trivs och mår bra med.
Förut följade jag med mina vänner ut och var med folk som jag inte alls ville umgås med.
Jag umgicks även med en person som bara blev sur på mig utan jag faktiskt hade gjort något?
Så min energi och tid gick åt att tjafsa och be om ursäkt för ingenting åt den här personen.

Sen insåg jag att jag faktiskt inte mådde bra av det här.
Så jag sa till den personen att jag faktiskt behövde en paus från den, att jag var trött på att vi alltid skulle bråka om allt och att den här personen alltid behadlade mig såhär.

Nu umgås jag bara med dom jag verligen trivs med. Dom personerna som jag blir glad av.
Det är inte många personer som jag umgås med längre. Men med dom här personerna mår jag faktiskt bättre än med hundra andra.

Så mitt tips till er för att må bra är att umgås med rätt personer, dom som gör just DIG glad.
/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0