Lyssna och lär

Det finns få i världen jag kan säga frasen "Jag älskar dig" och verkligen mena det. Jag har nog kanske använt det ordet lite förhastat och ivrigt till "många" (eller snarare några FÅÅÅÅÅ).. Jag menar självklart inte med detta inlägg att om jag har sagt den underbara frasen till dig, att jag då tar tillbaka det. Att jag förhastade mig, absolut inte! Men.. Jag känner inte nödvändigt vis att jag måste upprepa hur jag känner för personer, dom får lite tolka det som dom vill.

 

Antingen "har" man något personer i mellan (det klickar till <3), eller inte.. Och det känner man, båda två. Och visst kan man säga, "haha, jag älskar dig Johan Joggerbykorv, du é SKÖÖÖN".. Jag snackar inte om den sorten av "jag älskar dig". Inte heller snackar jag om "jag älskar dig, vill du gifta dig med mig?".. Jag snackar girls i mellan, eller ja, ni fattar..

 

Jag är ingen som helst förhastar mig med att tala om hur mycket jag älskar någon. Jag är nog mer noga med att se till att dom vet att jag finns till, att jag bryr mig. Samma sak från andra hållet, jag behöver ingen som påminner mig om hur mycket någon älskar mig, bara någon som talar om ATT. Att personen finns OM det skulle vara något. Att den bryr sig. Sen är jag hemma, jag är nöjd.

(Sen har  jag vänner som man önska inte brydde sig ALLS.. Usch, fyfan människa. DÖ... Haha, nu ska jag inte förstöra min fina stund här).. :D

 

 

jag kan börja gråta för en sådan här liten sak. Att inte veta om att hmmm, undra om hon vet hur mycket hon egentligen betyder för mig...

 

Svårt dedär..

 

//m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0