M pratar av sig

Jag saknar dig! Saknar dig, saknar oss! Vill att du ska vara DU och ingen annan som alla tycker om. Jag är trött på att det nästan aldrig är så. Att man försöker vara så som sina kompisar istället för sig själv.. Jag vet massvis av dina "övergivna" vänner som är så jävla mycket bättre än dina nuvarande vänner! Jag vet att JAG är en utav dom. Som faktiskt älskar dig, aah "trots" allt . Jag är så jävla trött på dehära jag har miljoner vänner...? Vem fan bryr sig. Jo, dom som kunde ha varit en utav dom miljonerna men som bara fick en chans. En chans, som ett jävla spel. Livet är en gåta, "livet är en gåta" är bara ett uttryck. Livet ÄR, bara är. Det kan vara värdelös. Det kan vara underbart. Det kan vara åt helvete. Men det ÄR. Inget spel, ingen gåta. Livet ÄR.
Jag menar självklart inte att du ska be dina vänner att DRA ÅT HELVETE. Jag bryr mig inte egentligen. Men jag vill bara att jag ska kunna vara med dig och vara MIG. Inte en utav DIG eller en utav DOM. Jag vill att jag ska kunna vara MIG med DIG. Och att vi kan vara VI, OSS med varandra.
JAG ÄLSKAR DIG. OCH JAG VET SÅ JÄVLA MÅNGA SOM OCKSÅ GÖR DET. SOM DU ALDRIG SER... ÄR NOG INTE SUR PÅ DIG PÅ NÅGOT SÄTT. BARA TRÖTT FÖR ATT JAG KAN INTE VARA MIG MED DIG, UNDERBARA PERSON. VAR DIG, OCH INTE SOM SOM DU VILL VARA. ELLER SOM ANDRA VILL ATT DU SKA VARA. OM DU SKA VARA EN UTAV SOM SÅ HAR DU DINA MILJONER VÄNNER, SOM DU FÖRMODLIGEN ÄLSKAR. ELLER SÅ ÄR DU DIG OCH FÅR BÅDA DELARNA. BÅDE DINA MILJONER VÄNNER OCH OSS...... underbara person, vad har du gjort?
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0