C ger tips och råd!

Hej bloggen!
Jag är inte världens bästa bloggare men jag lovar att göra mitt bästa här. Jag tänkte börja med att ge er lite tips och råd.
  • Om någon gör en sjukt irriterande grej om och om flera gånger så säg till när det händer. Det blir lite fel om du kommer helt plötsligt och säger det efter det har hänt, passa på när det sker för då minns ni båda vad som har hänt och kan då prata om det på ett bra sätt. Annars finns det en stor risk att den du säger till börjar skylla ifrån sig.
  • Om du bråkar med någon så är mitt tips att inte ta upp gamla saker som ni båda har lagt bakom er. Det är bättre att diskutera aktuella saker. Men om personen har svikit dig flera gånger så menar jag absolut inte att du ska skita i det, men prata inte med den personen. Ni kan säkert bli vänner igen men inte lika nära vänner som tidigare.
  • Hjälp varandra! Det är mitt sista råd för idag. Även om du kanske inte känner personen så väl så blir han/hon säkert jätteglad för lite hjälp. Bara en liten grej kan betyda jättemycket för någon.
Ha det så bra! Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0