Vintern är här!

Hej hej, M här!
.
Förlåt för att jag har varit lite borta från bloggen, men jag har helt enkelt inte haft lust. Varför, inte vet jag men jag Förlåt för jag inte har bara inte bloggat men jag har inte haft lust :)
.
Där jag bor är det ruskigt kallt just nu! Det är kring -7°c. Kyligt som fan, men det är ganska mysigt om ni frågar mig! Lite sådär tungt och tryggt.
Knastret av ihop tryckt snö ger mig härliga rysningar i hela kroppen. Gud vad det är mysigt! :)
.
Det bästa med kyla, alltså snö, är nog skidåkningen..! Mys mys, säger jag bara.. Denhära kylan som piskar på kinderna när man kör störtlopp ned för backen är ändå så härlig.. ^^.. men ändå så är det härligaste nog när man stannar vid ett "världshus" och tar en kopp varm choklad? :)
..
Eller vad säger ni? Vad tycker ni är höjdpunkten med vintern? :)
//m

Kommentarer
Postat av: Alice K

Hej hej! Eran blogg äger, gillar hur ni kan skriva anonymt om ALLT!! :)

Det bästa med vintern är pulaåkning tycker jag! :D Jag kommer aldrig växa ifrån det tror jag :P <3<3<3

2010-11-28 @ 22:01:42
Postat av: Louise

har en fråga till eran blogg - Alltså hur många vet vilka ni är? Det värkar as svårt att hålla det hemligt. de kan ju spridas hyffsat fort om någon vet som sprider de! Bara undrade! Glad om jag får svar!

/Älskar eran blogg! <3

2010-11-28 @ 22:05:24
Postat av: ellinor

hej där sötnos :)



det skulle varit jätte kul om du ville vara med i min dagens blogg tävling, där du kan vinna ett inlägg till din blogg för att få fler besökare om du är intresserad av det.

des skulle hjälpt mig jätte mycket :) kram

tävlingen hittar du här:

http://lifeasiam.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-mandag.html

2010-11-29 @ 12:07:14
URL: http://lifeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0