Tips och råd av 'M'

Hej bloggen, M här!

Jag vill bara snacka om något jag tycker är OTROLIGT viktigt. Och vad kan det vara? Jo, att ha rädsla. Att vara rädd. Och ja, jag vet att det kanske låter konstigt, men lyssna på mig så kanske ni förstår mig...
  • Vara rädd om kompisar- många har en sort av måtto här i livet som typ "jag behöver inte vara omtyckt av alla". Och ja, jag förstår måttot och hur de tänker men tro mig när jag säger att detta inte är ett bra måtto att följa. (Och ja, jag följde detta måtto förut, så jag VET). Det måttot står för är typ "det gör inget om inte ALLA är kompis med mig", och nej det kanske det inte är, men vad gör det om man lyckas vara sams med alla, eller ja, de flesta..?  För att vara utan vänner är något INGEN vill uppleva. Det jag försöker komma fram till är att alltid vara försiktig med de vänner man faktiskt har. För det kunde lika gärna vara tvärt om, att man inte hade de som vänner. Tipset är att ta en stund för dig själv och försöka påminna sig själv hur det kunde vara utan dessa kompisar. Det kanske låter konstigt men man ska alltid vara försiktig med det man har, för man skulle kunna vara utan. Är det värt det att vara lite föööör ärlig i alla lägen? Att alltid säga hur och vad man tycker hela tiden? Det kan iaf jag svara på, kan du?..
Jag försökte att inte låta helt för seriös, men jag menar faktiskt det jag skrev!
Se till att veta om beteendet är värt att leva efter eller inte till nästa gång du besöker bloggen!
  • Kontakta oss!- Hallå, jag menar det måste väll vara något dåligt med våran blogg? Och om det inte är så (vilket vore superbra) är det bara att ni säger det i en check liten kommentar eller mejlar oss på [email protected]
Pussar och kramar
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0