Misstag

Alla har begått dom. Alla har blivit utsatt för dom. Alla har någon gång känt sig som ett... Vad snackar jag om? Misstag. Misstag är det jag snackar om. Alla har begått misstag, alla har blivit utsatt för ett misstag, alla har någon gång känt sig som ett misstag... Sorgligt, ja kanske det.. men sant.
Misstag är ett utav de saker som man OMÖJLIGT kan undvika. Andas är en annan, men det är klart.. man kan ju sluta andas om man tycker det är trevligt. Men misstag kommer man inte undan.
Frågar man mig är det helt okej. För dedära att man "lär sig av sina misstag" tror jag inte på. Men att man lär sig av konsekvenserna av misstagen är helt och hållet korrekt!
Att leva utan misstag skulle kanske inte vara så kul. Ingen, INGEN är perfekt. Vem vill vara perfekt? Tja, inte är det jag iaf!

Du och jag har bråkat ett tag nu. Skönt att JAG reda ut det, men FAAN för att det slutade med att JAG fick ge mig. Jag fick GE mig för DINA misstag... Fy, det är som att erkänna ett mord man inte begått. Men om man ska se det från den ljusa sidan tror jag att JAG räddade vårt förhållande. Synd bara att inte DU kunde rädda oss!
Allways look on the bright side of live.. *vissel, vissel* haha...! :)
/M

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg-3.html

2010-11-23 @ 10:15:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0