C hissar o dissar

Det va ett tag sen vi hissade o dissade känns det som så nu kör vi lite sånt.
HISSAR
  • Bra bloggar! Jag älskar att läsa bra bloggar som uppdaterar mycket och skriver bra och om roliga saker. Så alla ni som bloggar se till att uppdatera mycket och så för sånt älskar jag :D
  • Jobbiga träningar! Hur skönt är det inte att känna att man verkligen har tagit i och blivit svettig efter en träning? Jag tycker det är helt underbart, man känner sig så stark och duktig. Hiss!
  • Bra dagar! Det är så skönt när man vaknar och känner att det kommer bli en bra dag. När allt bara flyter på som det ska och alla är glada. Älskar det!
DISSAR
  • Snygga människor! Oj, det där lät lite fel. Jag menar självklart inte alla snygga människor. Det jag stör mig på är när personer vet hur snygga de är och därför tror att det är okej att uppföra sig hur som helst. Usch! "Jag vet att jag är skitsnygg och jag kommer att vara dryg bara för jag vet att jag är mycket snyggare än er andra!" Det här gäller både killar och tjejer.
  • Jackor som inte håller värme! Nu är det svinkallt ute och då finns det inget värre än jackor som inte tål kyla. Jag vill ha sommar!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0