C dissar!

Det finns en sak som jag verkligen stör mig på, ett litet fjuttigt ord på tre bokstäver som kan förstöra allt. Ordet är "vad". Ett vanligt ord som vi använder hela tiden. Självklar stör jag mig inte om någon frågar t.ex. "Vad blir det för mat?" eller "Vad ska vi göra?". Men att komma fram till någon för att säga hej eller vad som helst och få världens bitchblick tillbaka är inte speciellt kul, och det är då det här hemska ordet kommer. Bara som en spydig liten kommentar. Det är samma sak som om någon skulle säga något som "Va fan gör du här?". Så sjukt dålig stil att gå runt och säga så mot oskyldiga människor som bara vill vara trevliga eller kanske bara råkar gå förbi. Säkrpning till alla ni som vet med er att ni gör så. Det är inte kul att känna sig som en idiot bar för att man ville säga hej, för om någon säger det så framstår den andra som världens mest korkade människa.
En fet diss på "vad"!
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0