Oj, inlägget ville inte visas.

Inlägg från i tisdags, det hade visst inte publicerats.
.
Sitter i skolan och har inget att göra så jag gör en hiss o diss lista. Har kommitt på att jag hart gjort en del sånna men jag tycker att det är det roligaste att göra.
.
HISSAR

  • Pepparkaksdeg är helt sjukt gott! Jag älskar det. För mig är det väldigt svårt att baka pepparkakor utan att äta av degen, mums :) Men det finns två nackdelar också, det blir inte lika många färdiga kakor och man får ont i magen. Men det blir en hiss för det är så gott!
  • Radio är något som jag inte skulle klara mig utan! Jag lyssnar på radio hela tiden. Man behöver inte hålla på och välja vilken låt man ska lyssna på, och nästan alltid är det bra låtar och annars är det bara att byta kanal. Jag hatar när man är på ställen där det inte finns några bra radiokanaler så jag är jätteglad att jag bor där jag bor.
DISSAR

  • Raka benen är bara jobbigt och tråkigt, usch! Speciellt nu på vintern för nu känns det bara onödigt eftersom man ändå inte går barbent. Men det värsta är att jag känner mig så ofräsch när jag går runt med orakade ben, fråga mig inte varför för jag har ingen aning. Men jag hatar det!
  • Torra läppar är aldrig kul att ha. Det bara svider och sen är det inte så snyggt heller. Jag avskyr att ha det och dränker mina läpar med idomin när jag är hemma med torra läppar. Det är ju inte så snyggt att gå runt med mycket idomin heller så det gör jag bara hemma men när jag inte är hemma så svider det sjukt mycket. Man kan ju använda lypsyl också men det är jobbigt att ha med sig det vart man än går.
Kommer inte på något mer just nu men det här får räcka för den här gången.
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0