14 år och gravid

För några dagar sedan kikade jag in på den här tjejens blogg.
Visste inte vad bloggen handlade om men såg den någonstans, fastnade direkt för hennes blogg.
Det är jätteintressant att läsa om hennes liv.
Hon är verkligen en jättestark person!
Det hon går igenom skulle aldrig jag klara av,att föda ett barn som 14 åring.
Men det gör den här tjejen!
Jag har aldrig hört om någon person som är så modig som den här tjejen.
Visst att föda barn i hennes ålder är inte rätt. Hon har hela livet framför sig.
Men hon har valt att leva sitt liv med en till familjemedlem istället. Vilket jag tycker är riktigt modigt!
Kolla in hennes blogg http://micahs.se/
/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0