hej tönt

Hade tänkt att somna tidigt idag så att det blir julafton snabbare, tönt jag vet...
Men nu är jag ungefär så pigg så att jag skulle kunna springa jorden runt.
Jag är uppspelt och nervös och har absolut ingen aning varför.
Om jag skulle gissa så är det för att det känns precis som jul när jag var liten.
Det luktar jul i hela huset, ni vet lite barrlukt från granen och matlukten.
Sen har jag ingen aning vad jag ska få i julklapp heller eftersom jag faktiskt inte har önskat mig i stort sett någonting?
Så nu är det faktiskt spännande på riktigt annars brukar jag veta vad jag ska få reda men nu är det som när jag var liten.

Av någon anlednig så bara väller mina barndomsminnen över mig just nu.
Kommer ihåg när man var liten då man satt under bordet, halsade julmust och tävlade om vem som kunde dricka mest snabbast.

Det här var nog det konstigaste och fjantigaste inlägg jag skrivit på länge.
Tror bara jag förstår det här inlägget eftersom jag faktiskt inte hade någon tanke bakom det igentligen.
Men jag behövde bara skriva av mig lite om mina konstiga tankar som pågår i mitt huvud denna julnatt.

Jag skulle kunna avsluta det här inlägget med god jul, men tyvär är det 10 minuter kvar.
/D


Kommentarer
Postat av: Js

Fin blogg (:



Hur har din dag varit idag då?

2010-12-26 @ 15:41:05
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0