träningstips

Om du inte är personen som tycker att det är speciellt kul att dra sig ut och springa t.ex. men vill träna så är det här värsta smarta sättet att träna på.

Gör en spellista på spotify med bra dansmusik, alltså musik som du gillar att dansa till.
Eller sätt på en skiva med musik du gillar.
Sen sätter du på dig mjukisar, shorts eller vad vet jag. Sköna kläder helt enkelt.
Sen är det bara att dansa loss i en eller två timmar. Du får träning samtidigt som det är jävligt kul!
Jag har börjat med det här och nu tycker jag faktiskt att annan träning blir roligare också.
Fast när jag gör det ser det väl knappast ut som dans men det är skitsamma.
För det är kul och det är faktiskt riktigt bra träning.

/D


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-07 @ 12:26:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

HAahhaaha, va kul! kan tänka mig.. Hahaa... nee, bev väldigt suben att testa.. xD

2010-12-07 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0