svar på mejl


Hej.
Jag och min bästakompis gled ifrån varandra för ett och ett halft år sen nu.
Vi bråkade inte eller något sånt. Kanske växte vi ifrån varnadra?
Vi gjorde allt tillsammans och nu saknar jag henne.
Skulle vara kul att får kontakt med henne igen och prata om gamla minnen.
Vi hade verkligen jättekul. Men vet inte riktigt hur jag ska säga det till henne för vi pratar inte alls längre och vi umgås inte i samma typer av gäng eller vad man ska säga heller så det blir lite svårt..
kram.

Svar: Du kanske kan skicka ett sms eller skriva till henne på facebook att du saknar henne och att det skulle vara kul att träffas igen. Ta en fika eller nått och bara prata lite. Jag känner igen mig i din situation och förstår att det kan kännas svårt. Du kanske är rädd att hon inte ska vilja eller att ni inte ska ha något att prata om längre. Men våga bara pröva och om det inte går bra så är det kanske som du sa, att ni växt ifrån varandra.
kram


Hej C,M,D & S!
Jag gillar en kille, eller jag tror det i alla fall.
Men vet inte riktigt hur jag ska få kontakt med honom.
Jag är inte speciellt bra på sånt.
Ni kanske har några tips.
kram

Svar: Våga satsa!, Vad jag har hört så gillar de flesta killar självsäkra tjejer som vågar.
Så våga gå fram och prata med honom eller skriv ett sms eller något sånt.
Det värsta som kan hända är att du blir dissad. Men du i så fall är ju världen full av snygga killar! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0