status




Hej!
Jag hittade er blogg och vet inte om ni svarar på mejl om man behöver hjälp.
Men tänkte i alla fall göra ett försök.
Jag undrar om ni har något tips för hur man får status. Ja, hur jag kan bli populär helt enkelt.
Just nu har ja inte så mycket kompisar och mina kompisar har inte så mycket status direkt heller.
Dom som har status i min skola dricker och röker, borde jag börja med det?
Hoppas ni svarar.
kram

Svar:
Hej, jättekul att du sickade ett mejl till oss och det är klart att vi svarar på mejl : )
Jag själv tycker status är urlöjligt och något man igentligen ska skita fullständigt i!
Men om du jättegärna vill bli en av dom med status så ska du verkligen inte börja dricka eller röka om det är det dom här personerna med status gör. Blir upprörd när jag läser det här för det är fel!
Istället borde du skaffa en egen status. Du kan vara dig själv, den supersnälla tjejen som alla tycker om.
Ja, det bästa är ju faktiskt att strunda i status tycker jag och vara sig själv!
kram

// D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man skickar mejl till er skriver ni vem det är ifrån eller så då?

2010-12-03 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0