spara på dom, en dag behövs dom

"jag älskar dig"
En mening som används allt för ofta av vissa människor.
Om man säger dom här orden ska det betyda något.
Jag har sagt dom här orden utan någon utan att ha någon betydelse bakom dom.
Jag ångrar det, det gör jag verkligen.
För nu vill jag att dom här orden ska betyda något, att dom ska vara något speciellt.
Men eftersom dom redan är uttjatade så har dom ingen betydelse längre.
Det är bara tre fjuttiga ord, som jag önskar vore de tre mäktigaste orden på jorden.
Nu sparar jag på dom här orden. Jag har otroligt svårt att säga dom eftersom jag vill spara dom till den personen som dom tillhör.
När jag säger att jag älskar någon. Då kan den personen vara säker på att det är sant.
För aldrig att jag slösar på dom här orden igen,
aldrig!

Darför blir jag så arg när jag hör tjejer säga att dom älskar sin pojkvän av hela sitt hjärta, att dom aldrig skulle kunna leva utan honom. Sen en vecka senare har hon dumpad honom?
Säger man så ska man fan mena det också!

spara på dom, en dag behövs dom

/D


Kommentarer
Postat av: C

Tankeläsare? Tänkte ju skriva om det ;) <333

2010-12-18 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0