Saknad

Saknad är ett ord som säger väldigt mycket för mig. Jag vet inte riktigt hur man kan förklara det. Som jag ser det så finns det två olika sorter av saknad, att sakna något/någon man inte har haft/träffat på länge, men man kan också sakna något som man aldrig har haft.
.
Just nu känner jag att jag saknar något men jag vet inte riktigt vad, jag känner mig tom. Något/någon jag har haft eller något nytt, ingen aning. Det finns en plats som måste fyllas inom mig, jag vet inte vad eller vem som kan fylla mig men något fattas. Jag saknar, det enda sättet att få reda på vad som fattas är att ta reda på det. Jag får testa mig fram och snart känns det förhoppningsvist bättre.
.
Jag tror att saknad alltid finns inom en. Man saknar något hela tiden, men jag tror att man får inse att det är så och att man får nöja sig med det man har. Det är svårt men så är det. Självklart kan man försöka få bort saknaden men den kommer tillbaka vad man än gör.
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0