resfeber


Nu har jag fått resfeber igen. Vill bara bort från kalla Sverige till något varmt ställe utomlans.
Ni vet känslan när det pirrar lite i magen när man sitter på planet och tänker nu åker jag!
Eller kanske det bara är jag?, Sådär pirrar det i alla fall i magen på mig om jag kollar igenom lite gamla utomlansbilder eller lyssnar på en låt som jag spelade sönder när jag var utomlans.
Så underbart tycker jag det är. Bara älskar att komma bort från Sverige helt enkelt ; )

Åhh vill utomland nu!
/D


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! Ger även toasters och skriver en kort text om din blogg. ;)

http://SCME.blogg.se

2010-12-05 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0