prata face to face

Tänkte fylla i kategorin med tips & råd lite.

Något som jag verkligen ger som tips är att när det gäller bråk eller liknande, ta inte det på sms!
Utan prata face to face istället. Eftersom sms löser ofta inga bråk eftersom det lätt blir missförstånd och det blir en helt annan sak när personen står framför en. Tro mig jag har prövat och det är faktiskt så. Nu menar jag inte att man absolut inte kan lösa vissa saker på sms. Men det är bättre att faktiskt prata med varnadra!

Vissa vågar kanske inte ta upp vissa saker med personen när den står framför en, jag var likadan förut men det blir inte bättre för att skicka iväg ett surt sms och sen låtsas som ingenting?
Om man vill få fram något så ut med det!

Det här tipset ger jag först för att hjälpa er eftersom att lösa konflikter. Det blir så mycket lättre när ni faktiskt pratar face to face. Sen är det faktsikt för att jag stör mig otroligt när folk t.ex. pratar med mig, är jätteglad och inget är fel. Sen när vi precis sagt hejdå skickar den ett sms till mig och är sur på mig av någon anledning. Då blir jag irriterad helt enkelt.
/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0