Piss dagar

Händer alla, någon gång... Händer vissa oftare än andra, men saken är den att det verkligen händer alla.. Och ja, jag snackar om min coola rubrik! Piss dagar, idag var en sådan dag. Eller det var det ett tag... Ibland behöver det inte vara något speciellt som gör att dagen blir just piss. Och ibland blir dagen bara piss för att just inget speciellt händer...
..
Det jag älskar med piss dagar är hur vissa bara kan komma och rädda HELA DAGEN?! Idag hände det mig. JAg hade ett tag en piss stund för mig själv typ.. OCh vad händer? Någon lyckas se hur ledsen jag är, och börjar trösta genom en underbar massage! Hela dagen räddad! Tack! ♥
..
Det jag försöker säga är att tänk hur många små saker det finns som kan göra SÅ MYCKET! ?
Helt otroligt underbart..!
Alla kan inte göra allt men någon kan göra något..
Åter igen, Tack! ♥
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0