Killkläder

För några dagar sen var jag D och C inne i stan och kollade lite.
Konstigt nog fastnade vi bland killkläder hela tiden.
Vi såg en skitsnygg killjacka som vi kom fram till att killar borde köpa.
Sen var vi igång. Sprang runt och pekade på en massa som vi tyckte killar borde köpa.
Synd bara att jag inte har en pojkvän eller bror att köpa kläder till alltså...

Vi skriver en del inlägg om mode här på bloggen, men kom på att vi aldrig har skrivit ett inlägg i kategorin mode för killar?! Så nu var det dags tyckte jag. Så här är lite grejer jag tycker är snyggt på killar.

Jackan som ni ser på bilden över, den modell på jacka tycker jag är gösnyggt!
Vet tyvär inte vad jag ska kalla modellen men snyggt är det.

Den stickade koftan är galet snyggt, allt fler killar klär sig i kofta nu. Gilla!
Stilrent och snyggt helt enkelt.

Till det här passar ett par chinos i neutral färg perfekt. Chinos funkar även till det mesta och är snyggt.

Sen är jag ju en kepsälskande tjej så kan inte låta bli att lägga till en keps bland mina favoriter också ; )
Jag dör för en snygg kille i keps!

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0