irriterar mig på dig

Tänkte skriva av mig lite om något som irriterar mig. Eller om en persons beteende som irriterar mig.

Den här personen vet jag är igentligen snäll och gullig.
Men helt plötsligt slänger den ur sig saker.
Eller blir skitsur på en helt utan anledning, som försvar säger den vadå får man inte vara sur?
Sen när den slänger ur sig saker som jag säger inte är okej så vänder det tillbaka på mig.
Då är det jag som är taskig. Den här personen har satt mig i skit.
Vilket inte är okej för mig, den här personen tyckte det var lite kul att säga att jag gjort något jag inte gjort.
Så att jag fick skit för det sen, det är precis det som är problemet att den här personen går över gränsen när den ska vara rolig det är alltid på någon annans beskostnad och det blir alltid för mycket!

Fyfan vad jag blir irriterad på sånt här beteende.
Sålänge ingen har gjort dig något så ska du inte gå runt och vara otrevlig!
Väx upp *****, jag vet att du vet att du gör fel igentligen.

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0