drömkillen

Ända sen jag var liten har jag haft drömmar, drömmar som jag förstod med tiden aldrig skulle bli verklighet.
Det började med prinssesdrömmen. Bli räddad av den romantiske prinsen och leva lycklig i alla mina dagar.
Men jag kommer aldrig bli prinsessa?, Vilket jag förstod efter ett tag.

Sen ville jag bli artist och spenderade dagar med att stå framför spegeln och sjunga, jag ville bli bäst i världen och alla skulle älska mig. Men efter ett tag insåg jag att det också aldrig skulle hända.

Sen ville jag bli skådespelare och bli världkändis och vara med i de populäraste filmerna på duken, men insåg även att det inte skulle hända.

Sen ville jag bo i en lyxlägenhet i en storstad och bli otroligt kär i drömkillen. En obeskrivligt snygg kille som var precis allt jag kunde önska och lite till. Jag hade bara snygga dyra kläder och spenderade dagarna med att shoppa och leva mitt liv som en film. Precis som med alla mina andra drömmar förstod jag att även den här aldrig skulle bli sann.

I alla mina drömmar ingick även drömkillen. Jag har nu insett att mina drömmar aldrig skulle bli verklighet men min drömkille då?
Det drömmer jag fortförande om, att hitta min drömkille. Men jag börjar nu inse att min drömkille kanske inte heller finns. Mina drömmer har ju alltid varit lite för mycket. Så kanske är min drömkille lite för mycket?
Han finns antagligen inte eftersom han är ju ändå drömkillen. Så han är ju bara en av mina overkliga drömmar.

/D


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

2010-12-06 @ 18:53:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0