"Bästa vän"

Kan man har hur många bästisar som helst? Det tvekar jag på.
Är det okej att kalla någon för ens bästa vän när man knappt känner personen? Det tycker inte jag.
Kan man byta bästa vän hela tiden? Skulle inte tro att det var en riktig vän om det var så.

Det jag menar med det här är att jag är så trött på att läsa om alla som har 1798363 bästa vänner överallt. "Älskar dig bästa vän", "Du är världens finaste, min bästa vän", "Älskar dig mer än allt annat". Allt det här finns det personer som skriver till olika personer hela tiden. Om jag vore en "bästa vän" till någon som gick runt och sa så till alla hela tiden så skulle jag inte känna mig så speciell och älskad. Tänk på det här ni som vet att ni gör så här, tillslut tröttnar era vänner också och då står ni där helt ensamma.

/C

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tycker ni är skitduktiga på att skriva om sånt här och om allt annat ni skriver om. Så fortsätt!

kram

2010-12-19 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0