att leka med någons känslor


Att leka med någons känslor är i mina ögon så jävla respektlöst!
Att leka med någons känslor är också precis samma sak som att driva med någon, vilket oftast är det folk gör när dom leker med någons känslor.

Får någon att tro att man faktiskt har känslor för den och sen leka med den personens känslor.
Hur tror ni att man känner sig när någon lekt med ens känslor igentligen?
Dom som gör sånt här är i mina ögon idioter rakt igenom.

Men när jag tänker efter inser jag att kanske är även jag en av idioterna.
Kanske har jag någongång lekt med någons känslor utan att mena det.
Att jag bara pratat med personen, kramat den eller i den personens ögon gett den signaler.
Men hållt på med någon, påstått att jag har känslor för den och bara lekt med dens känslor har jag aldrig gjort!
Jag skulle heller aldrig göra så heller.

Vad jag tror att jag ville komma till med det här inlägget var att det är så jävla dåligt att leka med någons känslor.
Fast igentligen så vet man ju inte om någon har känt att just jag har lekt med dens känslor eftersom gränsen är olika hos alla. Igentligen tror jag inte att jag ville komma någonstans med det här inlägget ville bara säga att jag blir så jävla arg när folk leker med någons känslor, driver bara med personen helt enkelt, fyfan!

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0