Animissen...

Hennes blogg va inte som alla andras, hon va speciell. En väldigt stark tjej som klarade det mesta. Hon hade tufft ibland precis som alla andra men va alltid stark. Ibland fick hon kommentarer som va snälla och ibland inte. Hon videobloggade ofta och de va riktigt bra, det är inte många som vågar det. Jag gillade verkligen din blogg jättemycket. Blev lite ledsen när jag läste ditt sista inlägg, hoppas att du börjar blogga igen.
.
Animissens sista inlägg:
Hejsan, har bestämt mig. Detta blir mitt sista inlägg. Tack för dehär åren! Vem vet, kanske börjar jag blogga igen. Kanske här kanske på ny blogg. Jag vill tacka alla som varit stöttande för mig! all kärlek till er!

Men nu så slutar jag. ( Bloggen kommer åtminstonde vara kvar tillsvidare, kanske tar bort det)

Och med att denna blogg slutas skriva försviner Animissen. Så ni behöver inte komma fram på stan eller så. Tar inte kort längre.


Fett synd säger jag bara..
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0